Wat is uw activiteit?

Onze brouwerijactiviteit vindt plaats in het kader van de trappistenabdij, aangezien de monniken deelnemen aan de productie. Het Westvleteren bier wordt in beperkte hoeveelheden geproduceerd omdat het productieprogramma gebaseerd is op de monastieke kalender.

De Sint-Sixtusabdij begon in 1831 kaas te maken en in 1839 bier te brouwen om in haar levensonderhoud te voorzien. Een doorlopend streven naar een betere kwaliteit, met eerbied voor de traditie en het milieu, heeft de Trappist van Westvleteren groot gemaakt.

 

De bieren van Westvleteren dragen het etiket ‘Authentic Trappist Product’, wat betekent dat het bier binnen de muren van een Trappistenklooster wordt gebrouwen, onder het toezicht en de verantwoordelijkheid van de monniken. De winst gaat naar sociale doeleinden.

 

In 2005 werd het bier op een website voor bierliefhebbers uitgeroepen tot beste bier ter wereld. Sindsdien heeft het bier die titel nog meerdere keren gewonnen, en werd het uitgeroepen tot een van de topbieren ter wereld qua smaak, waardoor het bekendheid kreeg onder internationale bierliefhebbers.

 

De abdij produceert drie soorten bier: Blond, 8 en 12.

Wat waren uw behoeften op het vlak van e-betaling?

Wij zochten voor ons betaalsysteem een internationale partner die ook met een solide fraudedetectiemodule werkte. Er zijn twee bestelperiodes van ongeveer tweeënhalf uur per maand en elke klant kan slechts een beperkt aantal bieren kopen.

 

Het click-and-collect-systeem biedt een vloeiende gebruikerservaring, met intuïtieve en voor mobiel gebruik ontworpen betaalpagina’s, een stabiel platform zonder downtime en een geavanceerde fraudedetectiemodule die verkooplimieten stelt en transacties blokkeert als dat nodig is.

 

Wij verzenden helemaal niets, dat is het wonderlijke. We verkopen het bier online maar de mensen moeten het zelf komen halen.

Hoe verliepen je eerste online betalingen?

In het begin waren we bezorgd dat de website het aantal bezoekers niet aan zou kunnen. Maar de eerste betalingen die we ontvingen, verliepen probleemloos.

Welke is uw toekomstdroom?

Dankzij de website kreeg de abdij een enorme zichtbaarheid, zodat veel internationale toeristen die een reis naar België planden online bier wilden bestellen in de aanloop naar hun bezoek. Zo komen ze tijdens hun verblijf hun krat bier ophalen.

 

We hopen dat de belangstelling voor ons bier zal blijven groeien en dat we de klantenservice via het internet zullen blijven verbeteren.

Neem contact op met een expert

Creëer een betaalervaring die gemakkelijk, schaalbaar en betrouwbaar is.






* Verplichte velden

U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken via de optie "uitschrijven" in de e-mail die u hebt ontvangen. Uw persoonlijke gegevens worden verwerkt volgens.het Ingenico Privacybeleid..

Door op de knop "Verzenden" te klikken, stemt u in met de bedrijven van het Ingenico Group-proces en gebruikt u uw persoonlijke gegevens om uw verzoek te verwerken volgens het Ingenico Privacybeleid. In overeenstemming met de huidige wetgeving, hebt u het recht om uw toestemming in te zien, te corrigeren, te weigeren en in te trekken en al uw gegevens te verwijderen. Neem contact op met een Ingenico Data Privacy Officer om deze rechten uit te oefenen.